Sektör: Bankacılık & Finans
Şirket: Uluslararası Bankacılık ve Finans Firması
Miy (Müşteri İlişkileri Yönetimi) Segment Yönetimi
YETKİNLİKLER
- Üniversitelerin lisans bölümlerinden mezunsan,
- İleri seviye yazılı ve sözlü İngilizce dil bilgisi (İngilizce 3. seviye),
- MS Office programlarını iyi derecede kullanabilen (özellikle Excel ve Powerpoint kullanımına hakim),
- Oracle SQL, Qliksense gibi veri analitiği araçlarını iyi derecede ve aktif kullanan.
- Segment pazarlama ve/veya data analizi konusunda bir görevde çalışmış/çalışıyor olmak.
GÖREV TANIMI
- Bankamızın Bireysel MİY müşteri grubuna ait gelişim hedeflerine uygun ana stratejiler geliştirmek,
- Oluşturulan ana stratejiler ışığında, finansal/finansal olmayan alt hedefler belirlemek, yıllık müşteri kazanımı ve müşteri geliştirilmesine yönelik segment ve kanal bazında hedeflere ulaşmak için aksiyon planları oluşturmak,
- Bireysel MİY müşterilerin bütün kanallardaki yaşadıkları deneyimleri sürekli incelemek, yerel/global örnekleri takip ederek en iyi müşteri deneyimine yönelik yeni fikirler, projeler geliştirmek ve aksiyonlar almak,
- Çapraz ürün satışı, etkinlik ve hacimsel ürünlerin satışının arttırılmasına yönelik sürekli ve adhoc analizler yapmak, veri araştırma/analiz araçlarını (başta SQL ve Qlik Sense) yoğun şekilde kullanarak bu analizlerden birimin ve sahanın kullanacağı dashboardlar, sunumlar hazırlamak,
- Gerçek zamanlı müşteri verileri ile Evam ve diğer pazarlama uygulamaları için ihtiyaçları belirlemek, belirlenen ihtiyaçların hayata geçirilmesi için IT ve diğer birimlerle koordinasyonu sağlamak ve hayata geçen projelerin kontrol ve performans takiplerini yapmak,
- Segmentin gelişimlerine veya adhoc taleplere uygun çalışma ve sunumlar hazırlamak
- Satış koordinasyon ekipleri ile yakın temasta olarak, satış ve müşteri deneyimine yönelik önerilerini ve taleplerini değerlendirmek, uygulanabilirliklerine göre gerekli birimlerle iletişime geçmek ve aksiyonlar için gerekli desteği vermek,
- Hedeflere yönelik olarak; hedef kitle, önerilecek ürün/hizmet ve mecra bazında pazarlama iletişimi ihtiyaçlarını belirlemek, kampanyalar oluşturmak, performansını takip etmek
- Müşteri segmentine yönelik gelişmeleri takip etmek, piyasa beklentileri ile ilgili banka içi ve dışı yayınları ve medyayı, piyasa koşullarını, ekonomik ve sektörel gelişmeleri izlemekten sorumludur.
Başvuru için kişisel bilgilerinizi gönderin oytun.aksoyek@humanera.com.tr