• Tam Zamanlı
  • İstanbul

Sektör: Bankacılık & Finans

 

Şirket: Uluslararası Bankacılık ve Finans Firması

 

Strateji ve Müşteri Yönetimi

 

YETKİNLİKLER

  • Üniversitelerin lisans bölümlerinden mezunsan,
  • İleri seviye yazılı ve sözlü İngilizce dil bilgisine sahipsen,
  • İleri seviyede MS excel ve MS powerpoint bilgisine sahipsen ve iyi derecede analiz yapma ve sunum hazırlama becerisine sahipsen,
  • Stratejik planlama ve veri analizi konularında yetkin, kampanya yönetimi ve pazarlama alanlarında tecrüben varsa,
  • SQL aktif olarak kullanıyorsan.

 

GÖREV TANIMI

  • Müşteri ve ürün stratejisine paralel müşteri kazanım ve aktivasyon stratejilerinin oluşturulması, uygulanması ve strateji sonucundaki çıktıları takip etmek,
  • Birimin sorumluluğundaki müşteri kazanım ve aktivasyon hedefleri doğrultusunda ürün-kanal ve kampanya ekseninde eğilimi olan müşterilerin daha uzun vadede ve etkin bir müşteri olarak devam etmesine yönelik stratejileri geliştirmek, ilgili ekipler ile birlikte belirlenen kazanım ve aktivasyon stratejilerinin uygulanmasını sağlamak,
  • Farklı hedef kitlelere yönelik farklı kazanım/aktivasyon kampanyaları/süreçleri tasarlamak, tasarlanan süreçlerin etkin bir şekilde faaliyete geçmesini sağlamak,
  • Tasarlanan kampanyaların / programların etkinliğini takip etmek, gerekli durumlarda etkinliği artırıcı aksiyonları ilgili ekipler ile birlikte almak, Alınan aksiyon sonuçlarını düzenli olarak analiz etmek, ilgili paydaşlar ve Üst Yönetim ile paylaşmaktan sorumludur.

Başvuru için kişisel bilgilerinizi gönderin oytun.aksoyek@humanera.com.tr