Sektör: Ödeme Sistemleri ve Elektronik Para
Şirket: Uluslararası Bankacılık ve Finans Firması
Satış ve Satış Sonrası Servisler Direktörü
GÖREV TANIMI
Kendisine bağlı ekiplerin ciro, kar, satış adedi, bütçe, kampanya ve proje hedef yönetimi ve hedeflerin gerçekleştirilmesi, sürece ilişkin kalite ve süre uyumunu sağlamak, çalışanlarının performanslarını izlemek ve gelişimleri için yönlendirme yapmaktan, kendisine bağlı ekiplerce yürütülen hizmetlerin; kanunlara, şirketimiz politika ve prosedürleri ile kalite standartlarına uygun olarak eksiksiz ve zamanında yapılmasının sağlanmasından, operasyonel işlemler ile ilgili ortaya çıkan sorunların çözümlenmesinin sağlanmasından sorumludur.
- Firma ile Bankalar arasındaki üye işyeri ilişkilerinin yönetilmesi, fiyatlama ve kampanyalarla ilgili avantajlı anlaşmalar yapılması.
- Bağlı ekiplerinin ciro, kar, satış adedi, bütçe, kampanya ve proje hedef yönetimi ve hedeflerin gerçekleştirilmesi için gerekli aksiyonların alınması.
- Üye işyerlerine yönelik, kampanya, sektör ve genel ciro hedef ve aksiyon yönetimi, takibi ve üst yönetime sunulması.
- Hedef takibi, hedeflerin gerçekleşmesi satış stratejilerinin oluşturulması, aksiyonların alınmasının sağlanması ve takibi.
- Teknik ekiplerin SLA uyumlarının takip edilmesi, uyulmadığı tespit edilen durumlarda gerekli aksiyonların alınması.
- Kendisine bağlı çalışanların kapasite kullanım oranlarının izlenmesi ve verimliliği arttırıcı yöntemler kullanılması.
- Kullanıcı bazında kendisine raporlanan operasyonel hata kayıtları incelenmesi, hatalı işlemlerin düzeltilmesi ve tekrarlanmaması adına gerekli önlemlerin alınmasının sağlanması.
- Hizmet verilen birimlerin geribildirim ve şikayetlerinin değerlendirilerek aksiyonların alınması.
- Piyasaların, ilgili sektördeki gelişmelerin, tüketici davranışlarındaki değişimlerin ve sektörün güncel takibinin yapılıp ekibin yönlendirilmesi.
- Pazar ihtiyaçlarının belirlenmesi ve uygun ürünlerin geliştirilmesi destek sağlanması.
- Dünyada ve Türkiye’de genel makroekonomik konjonktürün izlenmesi ve bu doğrultuda ekiplerin gelişiminin sağlanması.
- Mevcut pazarlama iş süreçlerinin iyileştirilip etkin hale getirilmesine desteklenmesi.
Başvuru için kişisel bilgilerinizi gönderin oytun.aksoyek@humanera.com.tr